*

*Svako kopiranje teksta, delova teksta ili fotografija sa ovog bloga bez prethodnog odobrenja autora je povreda autorskih prava i smatra se krivičnim delom. Pitanja možete slati na postavljen mail.Srdačan pozdrav svim čitaocima.
*U svakom postu kliknite na sliku da biste je uvećali.

Kontakt:

Kontakt:

среда, 18. фебруар 2015.

SAVRŠEN VIKEND U BEČU :)

Ovaj post nije o hrani, ali se nadam da ćete uživati u slikama ovog divnog grada. Za one koji nisu bili sve preporuke da odu. Suprug i ja smo proveli nekoliko dana, ali moj savet je da , ako odlučite da idete ostanete minimum nedelju dana jer je nemoguće sve videti i obići za kraći period.
Primer je prirodnjački muzej u kom smo proveli više od 4 sata i pri tom ga nismo detaljno obišli.

Za sve one koji su  mi slali mail-ove evo gde sam i "šta se to dešava sa mnom". :) Od sledećeg vikenda imaću još jedno iznenađenje. :) Hvala vam što brinete, drage moje.