*

*Svako kopiranje teksta, delova teksta ili fotografija sa ovog bloga bez prethodnog odobrenja autora je povreda autorskih prava i smatra se krivičnim delom. Pitanja možete slati na postavljen mail.Srdačan pozdrav svim čitaocima.
*U svakom postu kliknite na sliku da biste je uvećali.

Kontakt:

Kontakt:

субота, 11. фебруар 2012.

NAJMEKŠE KIFLICE

Zaista ne preterujem sa ovim nazivom. Probala sam toliko varijanti ali uvek se vraćam na ovaj recept. Hvala mojoj dragoj tetki na svim savetima , na ovom i svim drugim receptima koje mi je dala. Istina, za ove kiflice vam treba više vremena , ali verujte mi , zbog krajnjeg rezultata isplati se.


Testo : 500 ml mlakog mleka, 1 kockica kvasca, 1 kašika šećera, 200 gr brašna. Sjediniti i ostaviti da odstoji.

Dodati 2 jaja, soli po ukusu (ako ćete praviti slatke kiflice ne previše), 2 male šoljice ulja, brašna da se zamesi testo da ne bude tvrdo. Testo dobro smesiti i ostaviti da odstoji 30 minuta. Podeliti na 4 dela. Svaki deo raširiti rukama , NE PREMESIVATI I NE KLAGIJATI , premazati četvrtinom omekšalog maslaca i saviti ka unutra (kao buhtlu). Savijeni deo okrenuti ka dole. Tako uraditi i sa ostala 3 dela. Čim završite 4.deo , prvi rasklagijati  u krug i iseći na 16 delova (trouglova). Uvijati kiflice.



Ređati u pleh na pek papir i ostaviti da stoje oko 2 h (ukoliko su u toploj prostoriji može i oko 90 minuta).
Premazati ih umućenim jajetom i peći.

Ako pravite kiflice sa džemom možete ih posuti šećerom u prahu.

Najčešće od cele smese napravim pola kiflica sa slatkim, a pola sa slanim punjenjem (sir, šunka...) ili, kao što sam ovaj put "prazne".

Prijatno!

13 коментара:

  1. Izgleda baš ukusno! Već dugo tražim neki recept za kiflice koji bi isprobala i mislim da će to biti taj! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Kiflice izgledaju divno i mame, ali.... recept je potpuno nejasan, tj postupak tog savijanja, zatim, koliko razvuci rukama i kako...:(

    suza

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Rukama se rastanjuje testo da bi se formirao krug ili neki drugi oblik, to je nebitno, bitno je samo da se ne koristi oklagija i da se testo ne premesuje. Kada se premaže maslacem, savija se od krajeva ka unutra i opet se formira kao buhtla (lopta). Kao što sam već napisala, savijeni deo se okreće ka dole, na pobrašnjenu površinu. Nakon ovoga se koristi oklagija za rastanjivanje da bi se formirao krug i onda se svaki seče na 16 delova a potom prave kiflice. Nadam se da sam ovim pomogla.

      Избриши
  3. Mmmmm...kako ovo dobro izgleda....
    Navrati na moj blog "CASALINGA" čekaju te dvije blog nagrade...

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман10. јун 2012. 13:34

    Može li za to motanje testa fotografija i dalje je nejasno, a želim da napravim.

    ОдговориИзбриши
  5. Prvi sledeci put kad budem pravila slikacu. Zaista mi je zao.Ne znam kako da Vam bolje objasnim...

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман26. јун 2012. 10:20

    Recept, kao i kiflice izgleda jako dobro...samo mi nje jasno kako samo 200g brasna???? Ili je meni nesto promaklo....

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. izvinjavam se sto kasnim sa odgovorom. 200 gr brasna ide u testo na pocetku a Vi dodajete kasnije koliko je potrebno da se umesi testo. Pozdrav!

      Избриши
  7. Upravo sam zavsila pecenje ovih kiflica i odusevljena sam. Hvala puno na receptu.Uvek su mi kiflice bile nekako tvrde, a ove su mekane kao dusa...

    ОдговориИзбриши
  8. Hvala na receptu. Kiflice su odlicne. Napravila sam pola sa dzemom, pola sa virslama i jedne i druge su fantasticne. pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  9. Hvala. Drago mi je da se svidjaju svima.

    ОдговориИзбриши