*

*Svako kopiranje teksta, delova teksta ili fotografija sa ovog bloga bez prethodnog odobrenja autora je povreda autorskih prava i smatra se krivičnim delom. Pitanja možete slati na postavljen mail.Srdačan pozdrav svim čitaocima.
*U svakom postu kliknite na sliku da biste je uvećali.

Kontakt:

Kontakt:

субота, 11. фебруар 2012.

NAJMEKŠE KIFLICE

Zaista ne preterujem sa ovim nazivom. Probala sam toliko varijanti ali uvek se vraćam na ovaj recept. Hvala mojoj dragoj tetki na svim savetima , na ovom i svim drugim receptima koje mi je dala. Istina, za ove kiflice vam treba više vremena , ali verujte mi , zbog krajnjeg rezultata isplati se.


Testo : 500 ml mlakog mleka, 1 kockica kvasca, 1 kašika šećera, 200 gr brašna. Sjediniti i ostaviti da odstoji.

Dodati 2 jaja, soli po ukusu (ako ćete praviti slatke kiflice ne previše), 2 male šoljice ulja, brašna da se zamesi testo da ne bude tvrdo. Testo dobro smesiti i ostaviti da odstoji 30 minuta. Podeliti na 4 dela. Svaki deo raširiti rukama , NE PREMESIVATI I NE KLAGIJATI , premazati četvrtinom omekšalog maslaca i saviti ka unutra (kao buhtlu). Savijeni deo okrenuti ka dole. Tako uraditi i sa ostala 3 dela. Čim završite 4.deo , prvi rasklagijati  u krug i iseći na 16 delova (trouglova). Uvijati kiflice.



Ređati u pleh na pek papir i ostaviti da stoje oko 2 h (ukoliko su u toploj prostoriji može i oko 90 minuta).
Premazati ih umućenim jajetom i peći.

Ako pravite kiflice sa džemom možete ih posuti šećerom u prahu.

Najčešće od cele smese napravim pola kiflica sa slatkim, a pola sa slanim punjenjem (sir, šunka...) ili, kao što sam ovaj put "prazne".

Prijatno!