*

*Svako kopiranje teksta, delova teksta ili fotografija sa ovog bloga bez prethodnog odobrenja autora je povreda autorskih prava i smatra se krivičnim delom. Pitanja možete slati na postavljen mail.Srdačan pozdrav svim čitaocima.
*U svakom postu kliknite na sliku da biste je uvećali.

Kontakt:

Kontakt:

четвртак, 17. фебруар 2011.

TORTA IZLAZECEG SUNCA





Ako me pitate zasto se zove ovako ,stvarno nemam pojma ali bitno je da je ukusna i ono sto je vecini mojih dragih prijateljica bitno,nije komplikovana da se napravi...

400 gr cokolade sa pirincem(riza),
1,5 dl slatke pavlake,
rendana kora 1 limuna,
150 gr visanja iz kompota,
1 kesica slaga sa aromom vanile,
2 kesice slaga sa aromom cokolade,
mleko za mucenje slaga.

Za preliv:cokolada

1.Cokoladu sa rizom izlomiti i otopiti na pari. Pomesati sa slatkom pavlakom pa nasuti na nauljenu tacnu i ostaviti da se stegne oko 2h.
2. Slag sa vanilom umutiti posebno sa mlekom po uputstvu sa kesice.Ohladjenu cokoladnu podlogu premazati polovinom slaga od vanile,na to staviti malo visanja pa premazati drugom polovinom slaga . Preko toga pola cokoladnog slaga,ostatak visanja pa ponovo cokoladni slag(isto spremljen sa mlekom).
3. Ukrasiti po zelji.Ja sam cvetice pravila od smese sa zelatinom koju uvek koristim ali listove sam od rastopljene cokolade na pari tako sto sam svaki list (svez) cetkicom premazivala nekoliko puta i kada se stegne cokolada,list polako odvojiti.Izmedju premazivanja cekati da se cokolada dobro stegne. Preliv je od crne cokolade a preko poprskan belom.

4 коментара: