*

*Svako kopiranje teksta, delova teksta ili fotografija sa ovog bloga bez prethodnog odobrenja autora je povreda autorskih prava i smatra se krivičnim delom. Pitanja možete slati na postavljen mail.Srdačan pozdrav svim čitaocima.
*U svakom postu kliknite na sliku da biste je uvećali.

Kontakt:

Kontakt:

петак, 18. фебруар 2011.

ZACINI

Da se ne bi ovaj moj blog sveo samo na postavljanje recepata,zelim da podelim sa vama nekoliko vaznih informacija u kuhinji.Pocecu sa zacinima.Nasla sam jedan isecak iz nekog casopisa pa evo...
Ne znam kako vi ali ja uzivam kada udjem u neki veci market i vidim niz teglica sa zacinima...uvek mi neka fali:) a i jelo koje ste do sada uvek isto spremali ,ako ubacite samo malo nekog od ovih dodataka ,postaje drugacije,pa zasto ne probati?
Kada sam pre nekoliko godina rekla drugarici da spremam svinjsko meso sa ruzmarinom rekla je da njeni ne bi ni probali...Sada, mislim da vec preteruje sa zacinima:).Dakle,eksperimentisite.

KIM se dodaje pri pripremanju corbi,variva(narocito namirnicama koje nadimaju:kupus, pasulj, mahunarke), hleba i peciva.

ANIS je dobar diuretik i podstice varenje. Dodaje se ribi, tikvicama i supama.

LOVOROV LIST pospesuje varenje i probavu. Dodaje se kuvanom mesu, corbama, ribi, varivima.

BOSILJAK i ORIGANO smiruju i imaju protivupalno dejstvo. Odlican su zacin testeninama, salatama i povrcu.

KUHINJSKA SO je vazna pri spremanju hrane. Treba znati da je nasem organizmu dnevno potrebno oko 2 gr soli (ovo ne vazi za mene:)). Upotreba vise od 5 gr moze da deluje stetno.

Нема коментара:

Постави коментар