*

*Svako kopiranje teksta, delova teksta ili fotografija sa ovog bloga bez prethodnog odobrenja autora je povreda autorskih prava i smatra se krivičnim delom. Pitanja možete slati na postavljen mail.Srdačan pozdrav svim čitaocima.
*U svakom postu kliknite na sliku da biste je uvećali.

Kontakt:

Kontakt:

понедељак, 9. мај 2011.

''POGACA'' njam njam:)


U mojoj porodici je donekle postala tradicija da tetka iz Svajcarske svake godine za Bozic posalje ''kolac'' sa bademom,narandzom....Kod nas ga nema(nazalost) a i jos veci problem je sto recept ne mozete naci jer ga tako dobro cuvaju. Godinama sam pokusavala da napravim nesto bar slicno i evo, konacno bar da lici na njega.

oko 1,5 kg brasna,
kora narandze,
limunova kora,
so,
2 vanilin secera,
8 zumanaca,
400 gr secera,
300 gr putera,
100 gr svezeg kvasca( ja nisam smela toliko da stavim pa sam napravila sa 1 kockicom i ispala je odlicna)

**Da bi sto vise licio na ''moj omiljeni'' dodala sam malo suvog grozdja, badema, kandiranu koru narandze (sitno seckanu).

Za premazivanje:
1 jaje,
2-3 kocke secera

Izmrvljeni kvasac izmesati sa malo secera,malo ugrejanog brasna i malo mlake vode. Ostaviti na toplo mesto da naraste. Preostalo brasno ugrejati i sa puterom sitno razmrvite. Dodati secer, zumanca, vanilin secer, so, limunovu koru i narandzinu i na kraju nadosli kvasac. Prema potrebi dodati jos malo toplog mleka. Umesiti cvrsce testo i ostaviti da stoji 5 h(moze i 4 h, ja nisam vise mogla da cekam:)). Testo potom razdeliti na 3,4 dela (ja sam na 4) i svaki deo oblikovati kao kuglu pa pritisnuti malo odozgo da dobijete kao pogacu. Oblikovane staviti na pek-papir i pokrivene drzati na toplom mestu dok ne udvostruce volumen. Svaku zatim zarezati nozem u tri dublja reza od sredine prema kraju, premazati jajetom i posuti grubo mrvljenim secerom. Peci.

Nadam se da ce vam se svideti.

4 коментара:

  1. Анониман9. мај 2011. 14:54

    Volim tu vrstu kolaca koje obicno prave oko Bozica.Takav je i moj omiljeni Panetone;).Ovaj svajcarski nisam probala.Stvarno najlpese ej akd nekom postojecem receptu oddas nesto sto volis kao sto si ti ovde uradila.Odlicno.

    ОдговориИзбриши
  2. Ja bih rado probala:)
    Dodji do mene, imaš nagradicu:)

    ОдговориИзбриши