*

*Svako kopiranje teksta, delova teksta ili fotografija sa ovog bloga bez prethodnog odobrenja autora je povreda autorskih prava i smatra se krivičnim delom. Pitanja možete slati na postavljen mail.Srdačan pozdrav svim čitaocima.
*U svakom postu kliknite na sliku da biste je uvećali.

Kontakt:

Kontakt:

четвртак, 29. август 2013.

ZORIČIN KOLAČ OD ŠLJIVA


Kod mene uvek mora biti neki kolač, a toliko recepata je isprobano. Ako ništa drugo, onda keksići koji su spremni za iznenadne goste. Budim se sa kišom, ceo dan pada sa manjim prekidima... Jedino kuvanje može da mi popravi raspoloženje i neki dobar kolač. Danas sam odlučila da bude brz zbog drugih obaveza. Odlazim na svoj blog i u obaveštenjima izlazi ovaj post http://pomoravka1.blogspot.com/2012/10/socni-kolac-od-sljiva.html . Sličan , ali opet drugačiji od onih koje sam već pravila.


Draga Zorice, hvala što ste nam "zasladili" dan. 


Moram naglasiti da testa nije malo , već taman koliko treba, a ja sam dodala još poneku šljivu. :)



Uz kafu, sa moje terase, veliki pozdrav! 

Нема коментара:

Постави коментар