*

*Svako kopiranje teksta, delova teksta ili fotografija sa ovog bloga bez prethodnog odobrenja autora je povreda autorskih prava i smatra se krivičnim delom. Pitanja možete slati na postavljen mail.Srdačan pozdrav svim čitaocima.
*U svakom postu kliknite na sliku da biste je uvećali.

Kontakt:

Kontakt:

четвртак, 13. март 2014.

ČOKOLADNI KOLAČ SA JABUKAMA I GROŽĐEM

Jedan od prvih kolača koje sam naučila da pravim. Veoma je jednostavan za pripremu, a pri tom vrlo ukusan.
Kolač treba seći kada se glazura potpuno ohladi, ali ja nikad ne mogu da sačekam. :)
Priprema: 2 cela jaja, 1šolja griza, 1 šolja mlevenih oraha, pola šolje ulja, 1 šolja mleka, 1 šolja šećera, 100 gr suvog grožđa (ovaj put sam koristila kombinaciju belog i crnog i pošto je bilo krupno sekla sam na pola) , 1 prašak za pecivo, 2 rendane jabuke srednje veličine. Sve sjedinimo mikserom i sipamo u manji pleh na pek papir i pečemo na blažoj temeperaturi. nemojte prepeći. Kada se odvaja od ivica pleha pečen je.

Šolja je kao za Doncafe.

Glazura iz originalnog recepta: 100 gr tamne čokolade za kuvanje, 2 kašike kristal šećera, 1 kašika ulja, 2,3 kapi vode.Sve otopiti da se sjedini. Ipak, ja ne koristim ovu glazuru već na pari otopim mlečnu čokoladu (100 gr) i vruć kolač premažem njome.

Kao što napomenuh na početku kolač se seče kada se glazura dovoljno stegne. Ipak, ima nas koji ne čekamo. :)

Нема коментара:

Постави коментар