*

*Svako kopiranje teksta, delova teksta ili fotografija sa ovog bloga bez prethodnog odobrenja autora je povreda autorskih prava i smatra se krivičnim delom. Pitanja možete slati na postavljen mail.Srdačan pozdrav svim čitaocima.
*U svakom postu kliknite na sliku da biste je uvećali.

Kontakt:

Kontakt:

понедељак, 14. фебруар 2011.

kolaci i predjela za slavu

Link za PREDJELA  http://marijinislatkisi.blogspot.com/search/label/PREDJELA                

Link za SITNE KOLAČE     http://marijinislatkisi.blogspot.com/search/label/SITNI%20KOLACI

 Prijatno!



Posto dugo nisam  bila prisutna,red je da nadoknadim sve pa cu od danas poceti sa postavljanjem svojih omiljenih recepata kako za slatkise ,tako i za slana jela.U mojoj porodici se uvek za slavu sprema dosta hrane kao u ostalom i kod svih ali kada je rec o kolacima,uvek imam osecaj da nece biti dovoljno,da sam mozda trebala jos neku vrstu da napravim i slicno.Naravno,to ja samo tako vidim,pa i ove godine,za 20. januar bilo je s a m o 23 vrste(mislim da neke nedostaju na slici). I naravno,bilo je sasvim dovoljno ali ja ne bih bila ja da ne preterujem. Nadam se da ce vam se svideti ali da ne zaboravim jedno v e l i k o HVALA Sanji,Danijeli i Andrijani koje su bile sve vreme prisutne i postavile divne recepte.

6 коментара:

  1. Dobrodošla nazad!! Ajde sad nas lepo "ubi" divnim slikama i još divnijim receptima!! :-)))

    ОдговориИзбриши
  2. uf uf pa kako ste krenule da me hvalite i ovde i u grupi,moracu... Hvala,nadam se da cete naci nesto zanimljivo. I naravno,prijatno!

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман4. јун 2012. 18:01

    Molim vas da mi pomognete, svuda trzim resetkasti noz za secenje sitnih kolaca i ne mogu da ga nadjem. Zna li neko gde se to moze naci?

    ОдговориИзбриши