*

*Svako kopiranje teksta, delova teksta ili fotografija sa ovog bloga bez prethodnog odobrenja autora je povreda autorskih prava i smatra se krivičnim delom. Pitanja možete slati na postavljen mail.Srdačan pozdrav svim čitaocima.
*U svakom postu kliknite na sliku da biste je uvećali.

Kontakt:

Kontakt:

понедељак, 30. мај 2011.

VOCNA TORTA SA VOCNIM JOGURTOM:)


Kada mi je snaha prvi put rekla za ovu tortu mislila sam da ipak nesto nedostaje od sastojaka pa sam prepustila njoj da prva pravi.Plasila sam se da ce fil biti previse redak ali dobili smo pre svega odlicnu tortu a i brzu. Za temperature koje slede odlican izbor!
Mi je uvek pravimo sa vocem ali mozete i samo sa vocnim jogurtom jer i sam sadrzi komadice voca.

Ipak, kada sam ja u pitanju voca nikad dosta:).

Potrebno:
5 vocnih jogurta od 150 ml (ovaj put je bio sa visnjama pa sam stavila i oko 200 gr visanja),
3 male kutije piskota ili 1,5 velika
8 kasika secera,
voce po zelji.
Sve sastojke (naravno osim piskota:)) mutiti varjacom da se sjedine.
Okrugli kalup oblozite folijom pa na dno i sa strane naredjati piskote. Sipati fil,ponovo red piskota,fil pa zavrsiti piskotama. Ostaviti tortu u frizider oko 24 h . Izvrnuti na tacnu i ukrasiti po zelji.
Ja sam koristila slatku pavlaku.
***Bitno je da piskote slozite jednu do druge bez ostavljanja prostora izmedju da fil ne curi posle.
***Ovo je 1 mera, ja uvek pravim bar jednu ipo:).

2 коментара:

  1. Анониман1. јун 2011. 11:34

    Uh sta da kazem na ovo.Zagrizla bih samo tako.Jedna torta koja je i zdarva..jogurt i voce.Super!

    ОдговориИзбриши
  2. Još nisam pravila tortu sa voćnim jogurtom, ali uskoro planiram. Divna ti je.

    ОдговориИзбриши