*

*Svako kopiranje teksta, delova teksta ili fotografija sa ovog bloga bez prethodnog odobrenja autora je povreda autorskih prava i smatra se krivičnim delom. Pitanja možete slati na postavljen mail.Srdačan pozdrav svim čitaocima.
*U svakom postu kliknite na sliku da biste je uvećali.

Kontakt:

Kontakt:

уторак, 21. јун 2011.

KREŠENTI


Slikala sam zajedno sa padobrancima sa kikirikijem.Oba kolaca su mi divna.

Recept za kresente sam nasla na Coolinarici a skoro je neko postavio i ovde.Sigurna sam da sam i komentarisala recept... Javite se ko je da ne pretrazujem:).Istina je da ima puno posla ali isplati se na kraju:).

http://www.coolinarika.com/recept/kresenti/

Testo:
350 gr brasna,
200 gr maslaca(u receptu je dat izbor i za mast),
150 gr secera,
1 jaje,
2 zumanca,
korica limuna i dodala sam i malo rendane kore od narandze,
2 vanilina secera(stavila sam 1),
1 kasika ruma (u receptu pise 2 ali ga ne volim previse)

Za premazivanje:
2 belanca,
150 gr mlevenih badema(ja sam stavila 200 gr i to mesavinu badema i lesnika ali sam drobljene , ne mlevene).

Spajanje:
40 gr maslaca,
100 gr cokolade

Postupak:
Od svih sastojaka za testo umesiti ujednacenu masu i ostaviti u frizider da stoji oko 1h.

Od testa praviti kuglice velicine tresnje i valjati u umuceno belance (ne previse umuceno) pa svaku u lesnik,tj badem.Svaku zatim redjati u pleh na pek papir.Peci oko 20 minuta na 180 C.

Ohladjene spajati.Na pari otopiti cokoladu sa maslacem.

1 коментар:

  1. Videla sam ih kod Ane i odusevila se.Planiram da ih pravim.Bas su dobri!!!A i padobranci sa kikirikijem,njam:))

    ОдговориИзбриши