*

*Svako kopiranje teksta, delova teksta ili fotografija sa ovog bloga bez prethodnog odobrenja autora je povreda autorskih prava i smatra se krivičnim delom. Pitanja možete slati na postavljen mail.Srdačan pozdrav svim čitaocima.
*U svakom postu kliknite na sliku da biste je uvećali.

Kontakt:

Kontakt:

среда, 29. јун 2011.

MILKA TORTA Coolinarika




Ponovo torta za tetkinu najvecu ljubav.Ovaj put za 7.rodjendan.

Prvo sto moram da napomenem je da nisam pravila ova 4 lika jer nisam imala vremena pa sam narucila ali zahvaljujuci novom receptu za fondan(hvala Majo sto si mi predlozila) sigurno hocu jer je dosta brze od mog recepta.

Nego, necu reci da je torta odlicna jer sam je ja pravila ali moram da kazem da je recept i vise od toga a nasla sam ga na Coolinarici i cekao je ovaj trenutak da se isproba.

Za kore:
21 belance, 450 gr secera, 300 gr lesnika, 3 kasike ostrog psenicnog brasna.

Fil:
21 zumance, 3 kesice pudinga od vanile, 4 kasike ostrog psenicnog brasna, 1 l mleka, 100 gr secera, 250 gr maslaca, 2 kesice slag pene (ja sam koristila slatku pavlaku), 100 ml mleka(nije mi trebalo zbog pavlake), 300 g
Milka cokolade sa lesnikom, 300 gr bele Milke


Postupak za koru:

Dobro umutiti 7 belanaca sa 150 gr secera pa u cvrst sneg dodati 100 gr mlevenog lesnika(malo ga ispeci) i 1 kasiku brasna.

U originalnom receptu
http://www.coolinarika.com/recept/746415/ koriscen je okrugli kalup 28 cm. Ja ovaj put nisam.

Smesu izliti u pleh ili kalup za pecenje na pek papir i peci na oko 180 step. oko 20 min.


Ovaj postupak ponoviti jos 2 puta za preostale kore.


Fil:


Izmesati puding, brasno i zumanca pa po potrebi dodati malo mleka. Preostalo mleko i secer staviti da provri ,smaknuti sa ringle pa sipati smesu sa pudingom.Vratiti i uz mesanje skuvati fil.Ohladiti fil uz povremeno mesanje pa dodati umucen maslac. Slag umutiti u 100 ml mleka(zamenila sam kao sto sam rekla slatkom pavlakom) pa dodati u fil. Fil podelite na 2 dela. U jedan dodati na pari otopljenu belu cokoladu a u drugi deo tamnu.
Na biskvitnu koru staviti pola tamnog fila, prekriti drugom korom, premazati svetlim filom pa staviti trecu koru. Celu tortu premazati ostatkom tamnog fila.


Ukrasiti lesnicima kao sto je predlozeno u receptu ili po zelji.

3 коментара:

  1. Već je taj recept kružio forumom, samo što je meni to previše jaja za jedan desert.

    Dekoracija je odlična i vjerujem da je slavljenica bila sretna kad je ugledala tortu.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман30. јун 2011. 00:33

    Ma kakva torta:)Ovo je cela prica;) Moja klinka obozava Sundjer Bob crtace.Ali ne bih se usudila u ovu avanturu.Odlicno:)(Mada imam svoje kokoske niej u tome problem):)

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala:).Slazem se da je torta "jaka" ali nekad sebi dozvolimo i ovakve poslastice jer ukus je odlican pa kako odoleti?:)

    ОдговориИзбриши