*

*Svako kopiranje teksta, delova teksta ili fotografija sa ovog bloga bez prethodnog odobrenja autora je povreda autorskih prava i smatra se krivičnim delom. Pitanja možete slati na postavljen mail.Srdačan pozdrav svim čitaocima.
*U svakom postu kliknite na sliku da biste je uvećali.

Kontakt:

Kontakt:

петак, 3. јун 2011.

OBLANDE SA ALVOM I COKOLADOM

Kao dete sam obozavala alvu i skoro sam se odusevila kada sam je pronasla u marketu.Ne znam kako vi ali meni je to jedan od omiljenih slatkisa.


Potrebno:
pakovanje oblandi,
250 margarina,
200 gr alve,
4 kasike vruce vode,
oko 150 gr prah secera,
4 stangle cokolade.
Staviti sve da provri i kada se malo prohladi filovati oblande.U receptu pise 5 oblandi,ja sam ovaj put 4. Pritisnuti odozgo da bi se steglo sve.

3 коментара:

  1. Анониман4. јун 2011. 01:42

    Sretna sam kad stignem u jednu nasu prodavnicu(oko 40 km od mene) i nadjem da imaju oblande.Onda uzivamo polako.Nisam jos pravila ovako , ali zasto da ne bas mi se cini ukusno;)

    ОдговориИзбриши
  2. Oblande izgledaju odlicno. Sad bih rado barem jednu...:)

    ОдговориИзбриши