*

*Svako kopiranje teksta, delova teksta ili fotografija sa ovog bloga bez prethodnog odobrenja autora je povreda autorskih prava i smatra se krivičnim delom. Pitanja možete slati na postavljen mail.Srdačan pozdrav svim čitaocima.
*U svakom postu kliknite na sliku da biste je uvećali.

Kontakt:

Kontakt:

понедељак, 26. септембар 2011.

BRANKINA LISNATA POGACA


Ja nisam mogla da cekam (kao i jos neko dok je ovo pravio:)) da se ohladi...


Pre nekoliko dana sam obecala da cu probati i evo rezultata!  Malo je reci da je pogaca divna i posto mislim da recima necu moci da objasnim kvalitet reci cu vam samo da MORATE probati. Uzivam u pravljenju bilo koje vrste hleba i peciva. Mislim da mi ne bi bio problem da sam zivela u onom periodu kada pekare nisu ni postojale. Secam se da je moja prabaka znala da umesi velike hlebove a pradeda ispece u furuni pa kada izvade osetim miris koji mislim da nikada i necu zaboraviti.Pa mislim da se miris protezao celim dvoristem:). A hleb se beli, pa korica hrska dok je jedemo...Mmmmm! Toliko mi je zao sto danasnja deca (sada govorim kao da mi je 50 ali tako je) mozda nikada nece probati nista vise od ovog ,sadasnjeg "industrijskog'' hleba. Toliko aditiva...

Branka  ,hvala za ovaj divan recept! I posebno hvala sto ste mi "dali" jos jedan zadatak u  kom sam zaista uzivala.Morala sam da promenim naziv jer , ja sam je ipak nasla kod Vas:).

http://neretvanskanostalgija.blogspot.com/2009/08/vitirena-i-njezina-lisnata-pogaca.html

Potrebno je:

30 gr svezeg kvasca, 1 kascica secera, 500 ml toplog mleka, 100 ml ulja, 4 jaja, 250 gr margarina, 750-800 gr brasna, 1,5-2  kascice soli.

Priprema:

U toplom mleku sa secerom razmutiti kvasac i cekati da nadodje. Pomesati brasno, 2 zumanca, so i ulje pa dodati i kvasac i zamesiti mekano testo. Ostaviti 15 minuta da odmori. 

Pomesati omeksali margarin sa 2 zumanca.Na pobrasnjenu povrsinu razvuci testo u obliku pravougaonika i premazati trecinom margarina. Uviti u rolat a onda rolat u krug (u obliku puza). Sacekati 15 min. Ponovo ga razviti u pravougaonik pa premazati.Ostaviti 15 minuta da odmori.Ovo ponoviti jos jednom pa ga tako uvijenog ostaviti u pleh da odmori 15 minuta. Premazati belancima i peci na 180 C da porumeni. Ako je potrebno pred kraj precenja prekriti folijom.

                                    

                                                 

 




7 коментара:

  1. Bas si me obradovala ;) Tako mi je drago da ti se svidje pogaca.
    Recept sam pokupila od Irene, ili Vitirene sa Coolinarike i odusevila sam se. Ja sam godinama radila kolace, ali tijesta su mi bila malo slabija tocka ;) Ukljucivsi se na Coolinariku i nasavsi more recepata za prekrasna tijesta, al i osobe sa druge strane koje su nesebicno dijelile savjete i odgovore na svako pitanje, sama sam na sebi primjetila napredak. Iskreno....nisam ni malo skromna, mrzim laznu skromnost...usavrsila sam se u tijestima i zaista mi nista ne pruza toliko zadovoljstvo kao tijesto.
    To su za mene posebni gusti.....uzivam u tome.
    Kada sam nervozna ja fino zamijesim nesto, na mene stvarno djeluje smirujuce,
    a rezultat je da nicega nikada ne ostane ;))))
    Pogaca ti izgleda odlicno !!!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Ako MORAMO da je probamo,anda cemo da t poslusamo:)))Ja obozavam kisela testa i rado cu je napraviti.Hvala i tebi i Branki!!!Divno ti izgleda pogaca Maki!!!Pozdrav i potrudi se da dodjes na sledece okupljanje,jer hocu da te upoznam,tj.MORAM:))

    ОдговориИзбриши
  3. Pogaca..moze;)) Cim vec toliko hvalite moracu d aprobam:)

    ОдговориИзбриши
  4. Pod hitno! :)
    Majo, pa toliko to zelim.Gledam ovih dana one divne slike sa Ade i stvarno mi je zao sto nisam bila ali ne zelim ni da obecam pa ne dodjem.Ako nista, rekla sam ti vec, eto mene u Pancevo:)

    ОдговориИзбриши