*

*Svako kopiranje teksta, delova teksta ili fotografija sa ovog bloga bez prethodnog odobrenja autora je povreda autorskih prava i smatra se krivičnim delom. Pitanja možete slati na postavljen mail.Srdačan pozdrav svim čitaocima.
*U svakom postu kliknite na sliku da biste je uvećali.

Kontakt:

Kontakt:

недеља, 25. септембар 2011.

KAŠASTI SOK OD KAJSIJA


Potrebno je:
5 kilograma zrelih kajsija
750 gr. šećera
2 l. vode
2 limuntusa
1 konzervans

Kajsije oprati, očistiti od koštica i samleti na mašinici za meso. Šećer i vodu skuvati pa prohlađenu dodati u kajsije i dodati dva limuntusa. Sve izmešati i ostaviti da stoji 12 sati. Voće propasirati i malo prokuvati. Dodati jedan konzervans. Topao sok sipati u zagrejane staklene flaše i dobro ih zatvoriti. Flaše utopliti i ostaviti da stoje 24 sata.


Iako je sok kašast, po mom ukusu je prilično sladak i "jak" pa uvek dodam malo vode. Recept sam našla na netu ali kada sam prvi put pravila, kajsije su dobile malo tamniju boju što mi se nije svidelo, pa sam zbog toga sledeći put dodala limuntus. Isto tako, da bih bila sigurna (ne kažem da je zdravo) odlučila sam se za jedan konzervans. U originalnom receptu ga nema.

Prijatno.

1 коментар:

  1. Jao sad si em podestila ne te kasaste sokove.kako sam to ako dete u Beogradu volelaaaaaaa.Hvala za recept..obavezno cu ovog leta(tu z akoji mesec) praviti;)

    ОдговориИзбриши