*

*Svako kopiranje teksta, delova teksta ili fotografija sa ovog bloga bez prethodnog odobrenja autora je povreda autorskih prava i smatra se krivičnim delom. Pitanja možete slati na postavljen mail.Srdačan pozdrav svim čitaocima.
*U svakom postu kliknite na sliku da biste je uvećali.

Kontakt:

Kontakt:

петак, 16. септембар 2011.

"PAUKOVI" U SOSU


Recept sam nasla u jednom casopisu. Iz postovanja prema autoru recepta postavila sam originalni naziv ali kod mene u kuvaru je vec prvi dan izmenjen. :)
Veoma je brzo a iskombinovala sam sa jednim divnim sosom.

Spagete izlomiti na pola a virsle iseckati na kolutove (prethodno ih oljustiti) pa kroz sredinu svakog koluta provuci nekoliko spageta. Spustiti ih u kipuću vodu pa kuvati.
Uz ovo sam napravila sos, a vi mozete jesti i ovako kao sto je navedeno i u originalnom receptu.

Recept za sos cu postaviti sutra.
Servirajte po zelji. Prijatno.











2 коментара: