*

*Svako kopiranje teksta, delova teksta ili fotografija sa ovog bloga bez prethodnog odobrenja autora je povreda autorskih prava i smatra se krivičnim delom. Pitanja možete slati na postavljen mail.Srdačan pozdrav svim čitaocima.
*U svakom postu kliknite na sliku da biste je uvećali.

Kontakt:

Kontakt:

недеља, 25. септембар 2011.

SEČENI PARADAJZ U TEGLAMA


10 kilograma opranog i očišćenog paradajza,
1 vinobran - 10 gr.,
2 konzervansa,
100 grama šećera,
1 kafena šoljica soli (po ukusu)

Očišćen paradajz iseći. Sve ostale sastojke sjediniti i dobro izmešati pa u dublji sud ređati red paradajza, red mešavine. Promešati i ostaviti da stoji 24h. Povremeno promešati.
Po želji dodati mlevenih ljutih paprika.



3 коментара:

  1. Punis punis orman.Bas me interesuje slikica kad zavrsis;)

    ОдговориИзбриши
  2. E Dubravka ,juce sam rekla da je dosta a vec jutros sam se setila jos dve salate koje :moram: da napravim a tek tursija...pa to me danas ceka....Ne moram ni postavljati krajnju sliku.Dovoljno je sto mi je brat juce rekao kako mu se cini da cemo graditi jos jedan spajz uskoro..:)
    Da Irena ,meni se veoma svidja jer je divan osecaj u sred zime jesti pa skoro kao svez paradajz...

    ОдговориИзбриши