*

*Svako kopiranje teksta, delova teksta ili fotografija sa ovog bloga bez prethodnog odobrenja autora je povreda autorskih prava i smatra se krivičnim delom. Pitanja možete slati na postavljen mail.Srdačan pozdrav svim čitaocima.
*U svakom postu kliknite na sliku da biste je uvećali.

Kontakt:

Kontakt:

петак, 23. септембар 2011.

SECENE PAPRIKE

Evo, pocinjem i ja sa novom oznakom "zimnica"  I ponovo, ciji bi recept bio nego bakin:). Ove paprike mi se posebno svidjaju jer sve vreme zadrze cvrstinu i ne menjaju ukus.
10 kg ociscenih paprika,
300 gr secera,
250-300 gr soli,
1 vinobran (10 gr),
100 ml esencije,
1 konzervans (5 gr)

Paprike oprati i ocistiti od semena (sada ih meriti na 10 kg) i svaku iseci na duz (najcesce na 3 ili 4 dela).
Posebno sjediniti secer, vinobran, so i konzervans. U dublji sud redjati sloj paprika pa posuti prethodnom mesavinom i malo esencije.Tako do kraja dok se sve ne utrosi. Paprike ostaviti 24 h uz povremeno mesanje.
Redjati u tegle i odozgo pritisnuti resetkicama pa iz zatvoriti.

5 коментара:

  1. Sviđa mi se,jedino što ne volim je što ide konzervans,može li ikako bez njega?

    ОдговориИзбриши
  2. Sad znam gde da svratim po zimnicu:)))Ti si bas bila vredna.Sve ti je divno!!Ja svaki dan isto nesto spremam,pa malko kasnim sa komentarima,ali redovno pratim sta novo spremis:))

    ОдговориИзбриши
  3. Uvek je lepo ostaviti koju teglu sarenila:) Meni se dopada taj jesenji obicaj koji cuvamo vec generacijama...

    ОдговориИзбриши
  4. *Snezana, nisam probala bez njega a sigurno je da nije dobar ali 5 gr i nije neka velika kolicina...
    *Majoooo,pa osecam ja da si ti tu negde...:)hvala ti draga puno
    *Ja videh "boje jeseni" pa me podsetilo da postavim i neki svoj recept...:)

    ОдговориИзбриши
  5. Vrednice moje:) Divno je ovo ..kad paprike vise nema:)

    ОдговориИзбриши