*

*Svako kopiranje teksta, delova teksta ili fotografija sa ovog bloga bez prethodnog odobrenja autora je povreda autorskih prava i smatra se krivičnim delom. Pitanja možete slati na postavljen mail.Srdačan pozdrav svim čitaocima.
*U svakom postu kliknite na sliku da biste je uvećali.

Kontakt:

Kontakt:

понедељак, 14. новембар 2011.

MEDENE KOKOS ŠTANGLICE

Ovo je odličan kolač, ali zbog moje alergije na med nisam ga ni pravila ni probala...Dakle, kolačiće je pravila moja svekrva pa vi sad recite da nisu dobri... :)


Sastojci:

150g šećera, 80g meda, 1/2dl vode, 150g kokosovog brašna, 50g čokolade.

Priprema:

Skuvati sirup od šećera i meda sa vodom. Dodati kokosovo brašno, dobro izmešati i na dasci, posutoj šećerom u prahu, formirati štanglice. Ostaviti ih da se ohlade pa svaku sa oba kraja umočiti u otopljenu čokoladu.
***U receptu piše da su štanglice ali možete poput mene oblikovati male valjke.

5 коментара:

  1. Jako interesantno. nemam iskustva sa tim sirupom Koliko dugo to treba da se kuva i koliko gust sirup treba da bude. Samo mi nemoj reći da je kao za slatko pošto slatko nisam pravila! Još je i posno!

    ОдговориИзбриши
  2. Jelena, ne kao za slatko jer bi prekuvala pa ne bi mogla da oblikujes kolacice:).Npr. kao za bajederu ili sl.kolac, znaci ne previse. Ona pravi godinama mada nam je sam recept malo cudan jer se malo teze oblikuju tako da znas unapred :)

    ОдговориИзбриши