*

*Svako kopiranje teksta, delova teksta ili fotografija sa ovog bloga bez prethodnog odobrenja autora je povreda autorskih prava i smatra se krivičnim delom. Pitanja možete slati na postavljen mail.Srdačan pozdrav svim čitaocima.
*U svakom postu kliknite na sliku da biste je uvećali.

Kontakt:

Kontakt:

понедељак, 14. новембар 2011.

KOCKE OD KEKSA I BANANICA

Potrebno je: 25 komada keksa ''petit b.'' (ja stavljam i više da kolač ne bi bio previše visok), 1 šolja kristal šećera, 2 margarina, 200 gr prah šećera, 300 gr mlevenog keksa, 150 gr otopljene čokolade, 10 krem banana (potrebno je više), 200 gr mlevenih oraha.

Keks poređati na tacnu na masni papir, 5x5 ali prvo svaki umakati u šerbe koje smo napravili od 1 šolje šećera (šolja je oko 2 dl) i u pržen šećer dodali 1 šolju vode. Kada se otopi umakati keks.Preko poređanog keksa staviti prvi fil.

I fil: umutiti 1 margarin sa 100 gr šećera u prahu, mleveni keks i čokoladu umutiti sa malo preostalog šerbeta i naneti na keks.
Preko poređati krem banane isečene na kolutove.

II fil: umutiti 1 margarin sa 100 gr šećera u prahu sa mlevenim orasima da se dobije glatka masa. Preliti preko bananica.
Gotov kolač poprskati rastopljenom čokoladom.


***Po mom ukusu ima previše margarina za ovu količinu kolača ali sobzirom da ni keks ni bananice baš ne obožavam, neću dalje komentarisati.To ostavljam vama...

3 коментара:

  1. Ovaj kolač sam pravila i po meni mu nešto fali......mislim u onom delu fila gde ide margarin+orasi+šećer......

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kasnim sa odgovorom ali, ako niste primetili vec sam u postu naglasila da nije po mom ukusu bas zbog margarina.... Ipak, nekome se i svidja. Kada nesto pravim prvi put postavljam original recept ali naglasim sta mi se ne svidja. Drago mi je da ste svoje misljenje podelili sa mnom i da, jos jednom ponavljam da se slazem. pozdrav!

      Избриши