*

*Svako kopiranje teksta, delova teksta ili fotografija sa ovog bloga bez prethodnog odobrenja autora je povreda autorskih prava i smatra se krivičnim delom. Pitanja možete slati na postavljen mail.Srdačan pozdrav svim čitaocima.
*U svakom postu kliknite na sliku da biste je uvećali.

Kontakt:

Kontakt:

четвртак, 23. август 2012.

BEĆARAC

Jedno veoma staro jelo, poznato i kao "bećar paprikaš", "sataraš" , a danas sam od drugarice čula i za naziv "prženje".  U svakom slučaju, svako ima svoj način kako pravi, u mojoj kući je ovako:




Potrebni sastojci:

paprika,
paradajz,
crni luk,
ulje,
so,
ljuta paprika (po ukusu)

Priprema:

U šerpu sipati ulje(po potrebi doliti kasnije), dodati očišćenu papriku koju ste isekli na rezance ili kocke (ne prevelike) i luk isečen na što tanje rezance.Posoliti. Dosta mojih prijateljica luk seče na kocke. Ok, to je stvar ukusa i izbora, ali mi više volimo ovako jer  se prilikom prženja skoro "otopi" i ne oseti se previše u jelu. Mešati češće da ne zagori.




Kada su luk i paprika  pred kraj prženja dodati opran i što sitnije isečen paradajz.Nastaviti sa kuvanjem.Pred kraj dodati nekoliko celih ljutih paprika.

Jelo je gotovo kada skoro sva tečnost ispari.


Prijatno!

**Mere su po Vašem izboru. Ono što je važno jeste da ne stavite previše paradajza da ne bi bilo kiselo. **

2 коментара:

  1. Ja ga zovem sataras i jako ga volim. Ponekad kad imam dodam i jedan zeleni paradajz, tanko isjecen, to mu da nesto posebno :)

    ОдговориИзбриши