*

*Svako kopiranje teksta, delova teksta ili fotografija sa ovog bloga bez prethodnog odobrenja autora je povreda autorskih prava i smatra se krivičnim delom. Pitanja možete slati na postavljen mail.Srdačan pozdrav svim čitaocima.
*U svakom postu kliknite na sliku da biste je uvećali.

Kontakt:

Kontakt:

среда, 21. август 2013.

GERŠLO



Moj prvi susret sa ovim jelom. Recept sam dobila od drage komšinice i bukvalno ću i ja vama preneti tako. Sprema se po ukusu, a vrsta mesa zavisi od vas. Ona, kao i većina sprema sa piletinom, ali ja sam izabrala svinjsko meso.


Jednu glavicu crnog luka srednje veličine iseći na sitne kockice i pržiti na malo ulja. Kada luk postane staklast dodati oko 300 gr (možete i više , ali ja nisam htela da meso dominira u jelu) svinjskog mesa isečenog na kockice. Dinstati zajedno. 




Dodati 1 šargarepu isečenu na kockice.


Ječam oprati i očistiti pa ostaviti da stoji malo u vodi.


Dodati 1 manji paradajz sitno isečen ili izrendan.


Na kraju dodati opran i očišćen ječam (oko 300 gr) i naliti vodom. Tokom kuvanja vodu nalivati po potrebi. Dodati so, biber i začin c po ukusu.

**Ječam možete kupiti i u radnjama zdrave hrane samo naglasite geršlo).


Zaprška: u malo zagrejanog ulja propržimo 1 kaščicu aleve paprike i odmah umešamo u jelo. Kuvamo još malo.












Нема коментара:

Постави коментар