*

*Svako kopiranje teksta, delova teksta ili fotografija sa ovog bloga bez prethodnog odobrenja autora je povreda autorskih prava i smatra se krivičnim delom. Pitanja možete slati na postavljen mail.Srdačan pozdrav svim čitaocima.
*U svakom postu kliknite na sliku da biste je uvećali.

Kontakt:

Kontakt:

уторак, 17. септембар 2013.

ROLAT SA PEČURKAMA I MESOM a la Maria :)




Ovo mi se desilo pre par godina...  Došli gosti na kafu pa se malo zadržali, a vreme je za večeru... Najlakše je naravno nešto poručiti, ali to se od mene ne očekuje..  Uvek imam lisnato testo na ledu (ispostavilo se da je to pametno) i u momentu mi je ovaj rolat pao na pamet. I da odmah napomenem da nije samo to bilo za večeru , tj. gosti nisu otišli gladni. :) Uz sliku recepta vam predstavljam i nove sadnice papričica.


Ova je prilično ljuta...


Sa ovim se prvi put srećem i vrlo su simpatičnog ukusa-slatke su. :)

Jednu odleđenu tablu lisnatog testa rastanjiti oklagijom na pobrašnjenoj podlozi. Ja sam pravila 2 manja rolata pa sam testo rasekla na pola.


(Kada sam drugi put pravila samo sam količinu mesa i šampinjona duplirala i dobila 2 velika rolata -1 tabla testa=1 rolat).  Na rastanjeno testo naneti prohlađen fil.



Fil: pakovanje šampinjona (400-450 gr) iseckati na tanje režnjeve i dinstati na malo ulja. Odmah ih posoliti da bi što pre pustili tečnost. Ne treba čekati da tečnost ispari do kraja jer ćemo ih kasnije dopeći u rolatu. Dok se pečurke spremaju, izdinstati svinjsko meso (bez masnoće) iseckano na sitne kockice. Oko 400 gr je dovoljno za ovu meru. Posoliti po  ukusu. Rešetkastom kašikom izvaditi i meso i šampinjone u posebnu posudu i izmešati.

Posebno umutiti 1 jaje.

Pola fila naneti na 1 "koru", ali ne na ivice. Njih namažemo umućenim jajetom. Ivice sa leve i desne strane malo preklopiti ka sredini. Urolati sve i ivicu na kojoj će rolat "ležati" takođe namazati jajetom.


To ponoviti i sa drugim.

Oba rolata preneti u pleh na pek papir, premazati cele jajetom i izbockati na nekoliko mesta. (Ne treba praviti velike rezove jer će testo pucati prilikom pečenja.). Peći da porumene.Seći prohlađene.

I za kraj, domaće papričice, bakina i dekina proizvodnja :). Uspevaju i na terasi, u saksiji.





Нема коментара:

Постави коментар