*

*Svako kopiranje teksta, delova teksta ili fotografija sa ovog bloga bez prethodnog odobrenja autora je povreda autorskih prava i smatra se krivičnim delom. Pitanja možete slati na postavljen mail.Srdačan pozdrav svim čitaocima.
*U svakom postu kliknite na sliku da biste je uvećali.

Kontakt:

Kontakt:

петак, 1. новембар 2013.

PEKMEZ OD DUNJA

Da, moguće je skuvati džem i to vrlo ukusan džem , a da pri tom niste stajali satima pored šporeta mešajući ga. Ono što je još bitnije zdrav je.

          Draga Zorice   , da ne ostane samo na obećanju da ću isprobati recept :).

I evo, da počnem od dunja. U piljarnici nađoh ove džinovske 


tako da sam još manje posla imala . 3 dunje = 1 kg :)



Potrebno je:

3 kg očišćenih, neoljuštenih dunja,
1 kg šećera,
4 veće kisele jabuke,
sok od 2 veća limuna
400 ml vode
Priprema:

Dunje i jabuke dobro oprati i očistiti, ali ne ljuštiti koru. Dunjama skinuti dlačice . Voće iseći na kockice, nasuti u šerpu u kojoj ćemo kuvati, dodati vodu, sok limuna i šećer.

Kuvati na blagoj temperaturi (oko 30 minuta je meni bilo potrebno) da voće omekne , a potom ga izmiksati štapnim mikserom.
Vratiti da se dalje kuva još oko 10,15  minuta u zavisnosti od temperature (meni je trebalo 20 jer sam na najnižoj kuvala) da se zgusne.



Vruć džem sipati u tople tegle , staviti u toplu rernu da se uhvati "korica" , zatvoriti metalnim poklopcima pa poređati u sud i utopliti. Ja sam ovaj put isključila rernu i tegle ostavila u njoj da se ohlade.


Нема коментара:

Постави коментар