*

*Svako kopiranje teksta, delova teksta ili fotografija sa ovog bloga bez prethodnog odobrenja autora je povreda autorskih prava i smatra se krivičnim delom. Pitanja možete slati na postavljen mail.Srdačan pozdrav svim čitaocima.
*U svakom postu kliknite na sliku da biste je uvećali.

Kontakt:

Kontakt:

четвртак, 23. јануар 2014.

MOJA RIGO JANČI (sa izmenom 20.01.2014.)



Probala sam toliko varijanti,a onda sam pre par godina dobila od dragog, kupio je u obližnjoj poslastičarnici. To je to! Ali onda je nastao problem. Kako doći baš do tog recepta? Nekoliko pokušaja je dalo približan ukus, ali i dalje to nije bilo to. Moralo se kupovati više puta dok se svaki sastojak ne utvrdi dobro. :) I trud (i njegov i moj )se isplatio.


Prvo, količina sastojaka zavisi od toga koliku tortu pravite. Ja sam pravila sa 4 kore i moram vam reći da je stvarno ogromna. U poslastičarnici je prave sa 3.

Kora: 6 žumanaca, 6 kašika šećera, 6 kašika brašna, 2 kašike ulja, 1 kašika kakao praha, 1 prašak za pecivo. Sve sastojke mikserom umutiti , pa umešati, lagano varjačom  dobro umućen sneg od 6 belanaca .

Peći 4 ovakve kore.

Fil 1: 12 žumanaca i 6,7 kašika šećera umutiti i skuvati na pari. Pred kraj kuvanja dodati 8 štangli čokolade. Kada je krem kuvan dodati 250 gr putera (margarina) koji smo posebno umutili. Sjediniti

Izmena 20.01.2014. .U ovaj fil sam dodala 4, 5 kašika umućene slatke pavlake i fil je bio još ukusniji i blaži. 


Fil 2: Oko 750 ml do 1litar slatke pavlake. Umutimo i dodamo kremfix.
Sadržaj 1 kesice je za 0,2 do 0,25 ml slatke pavlake.

Količina šećera u čokoladnom filu zavisi od vašeg ukusa i ne zaboravite da svaku koru natapamo šećernim sirupom. Ja sam skuvala 3 male kafene šoljice šećera sa 4 šoljice vode. Ne treba previše natapati kore. 

Redosled:kora, šećerni sirup, čokoladni fil, slatka pavlaka i tako dok se ne utroši materijal. Završavamo sa slatkom pavlakom i dekoracijom po želji.


I da, ostaju nam belanca od fila. Nisam zaboravila. Pobala sam i sa celim jajima , ali nije mi se svidelo.Belanca ostavim na led pa koristim kasnije za komisbrot ili neki drugi kolač.

Нема коментара:

Постави коментар