*

*Svako kopiranje teksta, delova teksta ili fotografija sa ovog bloga bez prethodnog odobrenja autora je povreda autorskih prava i smatra se krivičnim delom. Pitanja možete slati na postavljen mail.Srdačan pozdrav svim čitaocima.
*U svakom postu kliknite na sliku da biste je uvećali.

Kontakt:

Kontakt:

уторак, 28. јануар 2014.

KRALJEVSKA PILETINA



Većina vas zna da , nažalost ne jedem piletinu. Srećom, moj dragi je voli i rado mu spremam.
Ovaj recept je iz emisije "Gastronomad".

Za 4 osobe potrebno je:
600 gr pilećeg filea,
3 kašike mlečnog margarina,
1 paprika babura (uzela sam crvenu zbog kontrasta),
 2 čena belog luka ( ja sam stavila samo 1 i bilo je dovoljno),
1 glavica crnog luka,
250 gr šampinjona,
2 dl mleka, 2 dl vode,
so, biber, 1 kašika brašna,
muskatni oraščić (koji nisam stavila).

Priprema: 
Piletinu skuvamo u ključaloj vodi, a potom je izvadimo u drugu posudu. Vodu sačuvamo. U tiganju rastopimo margarin pa dodamo sitno sečen crni luk i papriku. Zatim dodajemo sitno sečen beli luk i šampinjone isečene na četvrtine.

Posoliti, dodati začin c i po želji muskatni oraščić. Kuvanu piletinu iseći na komade, posoliti, pobiberiti pa i njih dodati u tiganj. od 2 dl mleka malo odvojimo da razmutimo 1 kašiku brašna pa doamo u tiganj. Izmešamo. Dodamo ostatak mleka i supu (u kojoj je kuvano meso) i kuvamo uz mešanje dok ne dobijemo željenu gustinu. Ja nisam iskoristila celu količinu supe. Dodavala sam povremeno. Kuvala sam da bude gušće jelo, ali da ima i sosa da poveže sastojke. Dekorisati svežim peršunovim listom. Ja nisam sada imala pa sam koristila sušen.



Prijatno.



Нема коментара:

Постави коментар