*

*Svako kopiranje teksta, delova teksta ili fotografija sa ovog bloga bez prethodnog odobrenja autora je povreda autorskih prava i smatra se krivičnim delom. Pitanja možete slati na postavljen mail.Srdačan pozdrav svim čitaocima.
*U svakom postu kliknite na sliku da biste je uvećali.

Kontakt:

Kontakt:

петак, 3. јул 2015.

MILKA TORTA i 11. rođendan

Dobrodošlica novim članovima i onima koji me prate preko google + .

Znam da na netu možete naći bezbroj varijacija recepta za ovu tortu, ali meni se ova kombinacija posebno svidela, a što je najvažnije i ovim malim drugarima.

Kora: 3 belanca mikserom dobro umutiti sa 3 kašike šećera. Dodati 40,50 gr mlevenog pečenog lešnika (ja nisam previše sitno mlela) i 1 kašiku brašna pa lagano varjačom umutiti masu da ostane penasta.  Pečemo u modli prečnika 26 cm. Na ovaj način ispreći još tri kore.


Fil: 12 žumanaca umutiti sa 6 kašike šećera. Tri kesice pudinga od vanile, 3 kašike gustina i 100 gr šećera razmutiti u malo mleka koje smo uzeli od 1 litar. Ostatak mleka staviti da proključa. Žumanca i puding sjediniti i umutiti pa sipati lagano u vruće mleko i kuvati uz mešanje dok masa ne postane gusta. Fil podeliti na dva dela. U jedan deo dodati 150 gr bele "Milka" čokolade, a u drugi dodati 150 gr "Milka" čokolade sa seckanim lešnikom i suvim grožđem. Dok se fil hladi mutiti povremeno mikserom da se ne stvori korica na površini. 250 gr margarina (koristim sa vanilom) podeliti na pola i dodati u filove. Umutiti. Kore filovati naizmenično filovima. I 4. koru namazati filom. Dekorisati.
***Moja torta koja je osnova je veća pa sam i količinu sastojaka povećala tako da sam i u fil stavila 100 gr čokolade sa lešnikom, a 150 gr sa lešnikom i grožđem. Ono što želim da napomenem je da ne morate povećavati previše količinu šećera jer su čokolade mlečne i dovoljno su slatke.


 moj drugi bratić :)



Presek koji sam u pauzi uspela da slikam :) 



Нема коментара:

Постави коментар