*

*Svako kopiranje teksta, delova teksta ili fotografija sa ovog bloga bez prethodnog odobrenja autora je povreda autorskih prava i smatra se krivičnim delom. Pitanja možete slati na postavljen mail.Srdačan pozdrav svim čitaocima.
*U svakom postu kliknite na sliku da biste je uvećali.

Kontakt:

Kontakt:

среда, 23. март 2011.

KOMISBROT

Ovaj recept sam dobila od moje drage tetke a ona od jedne divne bake i evo, sada ga delim sa vama. O jednostavnosti necu ni da pricam jer mislim da ne postoji kolac koji sam lakse i brze napravila a da je ovako ukusan. Cesto mi se desi da mi ostane belanaca od nekih kolaca pa ih ovako ''skupim'' i imam za ovaj kolac. Mera i zavisi od njih.
Ja cu postaviti recept koji je meni dat pa ako ima nekih pitanja, samo izvolite:).

U casu od jogurta staviti belanca.Koliko ima belanaca u casi toliko secera.Dobro umutiti. Toliko i ulja dodati. Brasna sipati u casu za 1 prst vise od svega do sad. Dodati seckanih oraha, seckano suvo voce. Peci.

**Moja tetka pravi ( meni omiljenu kombinaciju) : seckani orasi, seckane suve kajsije i brusnice a ja dodam i malo visanja. Po zelji dodati i 2, 3 kapi ekstrata maline.

2 коментара: