*

*Svako kopiranje teksta, delova teksta ili fotografija sa ovog bloga bez prethodnog odobrenja autora je povreda autorskih prava i smatra se krivičnim delom. Pitanja možete slati na postavljen mail.Srdačan pozdrav svim čitaocima.
*U svakom postu kliknite na sliku da biste je uvećali.

Kontakt:

Kontakt:

четвртак, 24. март 2011.

ROLAT ili stangle U OBLANDI SA SUVIM VOCEM

Ovo je moja kombinacija. Nalazila sam slicne ali sa keksom ali ja ga skoro uopste ne koristim u kolacima.

250 gr krupnije secenih badema(prvo blansirati), 250 gr mlevenih smokava, 50 gr brusnica, 100 gr suvog grozdja, 50 gr kandiranih visanja, 300 gr secera, 2 oblande.

Spinovati secer sa pola solje vode. Sirup treba da bude gust kao za slatko. Skinuti sa vatre pa dodati badem, smokve i ostalo voce. Prohladjenim filom filovati list oblande pa prekriti drugom oblandom ako zelite stanglice ili filovati oblandu pa uvijati kao rolat. Ja podelim oblandu na pola da bih dobila manje rolate jer mi se bolje uklapa zbog velicine drugih kolaca.

**I naravno, ponovo savet za badem: posle blansiranja malo ga ispecite. Ima divan ukus.

Нема коментара:

Постави коментар