*

*Svako kopiranje teksta, delova teksta ili fotografija sa ovog bloga bez prethodnog odobrenja autora je povreda autorskih prava i smatra se krivičnim delom. Pitanja možete slati na postavljen mail.Srdačan pozdrav svim čitaocima.
*U svakom postu kliknite na sliku da biste je uvećali.

Kontakt:

Kontakt:

понедељак, 14. март 2011.

PREOKRENUTA TORTA (Coolinarika- mak63)

Odlican recept,malo sam izmenila sastojke kako je meni odgovaralo a pripremu cu samo kopirati . Verujem da ima vise nacina da se napravi ova torta, meni se ovaj svideo i jos jednom hvala na receptu.
  • Testo

  • 6 zumanaca
  • 6 belanaca
  • 70 gr secera u prahu+50 gr secera
  • 100 gr brasna
  • 100 gr mlevenih oraha(ja sam stavila lesnik)
  • 1/2 praska za pecivo
  • Nadev:
  • 1kg socnih jabuka
  • 100 gr secera
  • Punjenje za jabuke:
  • 5 kasika mlevenih oraha(ponovo lesnik umesto oraha)
  • 5 kasika meda (nisam stavila jer imam alergiju)
  • 5 kasika limunovog soka
  • 1 vanil- secer
  • 1 kasika cimeta(ja sam stavila 1 kascicu)
Odozgo sam stavila 500 ml umucene slatke pavlake.

Pripremu cu samo prekopirati kao sto vec rekoh:
Nadjev: Ogulite ocistite sredinu jabuka i sa ovim kalupom za saum role
Poslazite ih po kalupu za torte nadjenite svaku nadjevom i istrljajte limunovim sokom, pospite s 15dag secera i pecite 25min na temp 180-200C.
Tijesto: Izmiksajte cvrsti snijeg bjelanjaka i secera u prahu.Gusto pjenasto izmiksajte zutanjke i 5dag secera.U to dodajte lagano brasno izmjesano sa praskom i mljevene orahe na kraju u to umjesajte cvrst snijeg od bjelanjaka.
Time prelite pecene jabuke, zatim ponovo sve vratite u pecnicu jos 20min.Ostavite da se ohladi 5min.Kolac izvadite iz kalupa tako da jabuke budu s gornje strane.Preko jabuka rasporedite izradjeno slatko vrhnje.Dobro ohladite najbolje preko noci ukrasite po zelji.

3 коментара:

  1. Od kad nisam videla ovu tortu!Moja komsinica mi je pravila kad sam bila mala,obozavala sam je!!Hvala za recept!!Pozdrav draga!

    ОдговориИзбриши
  2. mene je odusevila ali nisam mogla da nadjem recept. Drago mi je da se i vama svidja.

    ОдговориИзбриши