*

*Svako kopiranje teksta, delova teksta ili fotografija sa ovog bloga bez prethodnog odobrenja autora je povreda autorskih prava i smatra se krivičnim delom. Pitanja možete slati na postavljen mail.Srdačan pozdrav svim čitaocima.
*U svakom postu kliknite na sliku da biste je uvećali.

Kontakt:

Kontakt:

понедељак, 14. март 2011.

PREOKRENUTA TORTA (Coolinarika- mak63)

Odlican recept,malo sam izmenila sastojke kako je meni odgovaralo a pripremu cu samo kopirati . Verujem da ima vise nacina da se napravi ova torta, meni se ovaj svideo i jos jednom hvala na receptu.
  • Testo

  • 6 zumanaca
  • 6 belanaca
  • 70 gr secera u prahu+50 gr secera
  • 100 gr brasna
  • 100 gr mlevenih oraha(ja sam stavila lesnik)
  • 1/2 praska za pecivo
  • Nadev:
  • 1kg socnih jabuka
  • 100 gr secera
  • Punjenje za jabuke:
  • 5 kasika mlevenih oraha(ponovo lesnik umesto oraha)
  • 5 kasika meda (nisam stavila jer imam alergiju)
  • 5 kasika limunovog soka
  • 1 vanil- secer
  • 1 kasika cimeta(ja sam stavila 1 kascicu)
Odozgo sam stavila 500 ml umucene slatke pavlake.

Pripremu cu samo prekopirati kao sto vec rekoh:
Nadjev: Ogulite ocistite sredinu jabuka i sa ovim kalupom za saum role
Poslazite ih po kalupu za torte nadjenite svaku nadjevom i istrljajte limunovim sokom, pospite s 15dag secera i pecite 25min na temp 180-200C.
Tijesto: Izmiksajte cvrsti snijeg bjelanjaka i secera u prahu.Gusto pjenasto izmiksajte zutanjke i 5dag secera.U to dodajte lagano brasno izmjesano sa praskom i mljevene orahe na kraju u to umjesajte cvrst snijeg od bjelanjaka.
Time prelite pecene jabuke, zatim ponovo sve vratite u pecnicu jos 20min.Ostavite da se ohladi 5min.Kolac izvadite iz kalupa tako da jabuke budu s gornje strane.Preko jabuka rasporedite izradjeno slatko vrhnje.Dobro ohladite najbolje preko noci ukrasite po zelji.