*

*Svako kopiranje teksta, delova teksta ili fotografija sa ovog bloga bez prethodnog odobrenja autora je povreda autorskih prava i smatra se krivičnim delom. Pitanja možete slati na postavljen mail.Srdačan pozdrav svim čitaocima.
*U svakom postu kliknite na sliku da biste je uvećali.

Kontakt:

Kontakt:

субота, 10. август 2013.

"ŽIRAFA" KOLAČ SA BRESKVAMA



Recept za koru sam našla u "Torte i kolači", izdanje od jula meseca ove godine. Ipak, krem nisam radila po receptu i umesto čokolade stavila sam breskve.

Kora: 3 jajeta, 3 kašike šećera, 3 kašike brašna, pola kašike sode bikarbone (stavila sam pola kesice praška za pecivo), 3 kašike ulja. Peći u plehu obloženim pek papirom.

Ispekla sam 2 ovakve kore.


U špric za torte uzeti malo smese pa neravnomerno naneti "šare" na pek papir. Pleh staviti u rernu da se malo zapeče smesa. Ne treba da porumeni već samo malo da se uhvati korica. Na "šaru" naneti ostatak mase u koju smo umešali malo kakao praha (dovoljna je 1 kašika ).

Pečenu koru odvojiti od papira, preneti na vlažnu pamučnu krpu i uviti u rolat.


Fil:U 750 ml mleka dodati 4 kašike šećera i kuvati. 3 pudinga sa ukusom slatke pavlake (ili vanile) razmutiti u malo mleka (koje smo odvojili od onih 750 ml)  pa skuvati . U prohlađeno dodati  pola umućenog margarina. Sve dobro sjediniti.


Filovati kore, dodati iseckanu veću breskvu i uviti ponovo u rolat.

Jedan sam premazala filom i spolja i šlagom.

Ohladiti rolate.



Нема коментара:

Постави коментар