*

*Svako kopiranje teksta, delova teksta ili fotografija sa ovog bloga bez prethodnog odobrenja autora je povreda autorskih prava i smatra se krivičnim delom. Pitanja možete slati na postavljen mail.Srdačan pozdrav svim čitaocima.
*U svakom postu kliknite na sliku da biste je uvećali.

Kontakt:

Kontakt:

уторак, 27. октобар 2015.

DIJETALNE PUNJENE PAPRIKE


Do sada sam punjene paprike pravila na više načina. Prsavila sam ih sa ili bez svinjskog mesa. Danas je izuzetak. Pokušala sam da napravim neko "zdravije" jelo, a da ne gubi na kvalitetu i ukusu. Mislim da sam uspela. Suprug kaže da jesam i to je dovoljno. :) Postaviću približne količine svih sastojaka.

Na malo vode izdinstati sitno seckan crni luk (koristila sam blender, ali nemojte da se pretvori bas u homogenu masu), dodati na isti način seckanu šargarepu. Na oko 4 glavice luka srednje veličine dodala sam 2 šargarepe. Dinstati. Dodavati po malo vode kada treba. Dodati jedan krompir srednje veličine takođe isečen sitno i jednu šoljicu opranog pirinča. Dodati so, vegetu, biber i alevu papriku (ja sad koristim horgošku, lepša mi je) . Nastaviti sa dinstanjem još minimum 15 minuta da bi i pirinač omekšao. Na kraju dodati oko 400gr. samlevenih pilećih grudi (belo meso).

Paprike oprati i očistiti od semena, napuniti filom i svaku zatvoriti krugom krompira. Ređati u posudu, nasuti malo vode i malo soka od paradajza (koristim domaći kuvani paradajz). Tečnosti treba da bude do pola paprika ili manje. Kuvati paprike, potom ih zapeći u rerni.

Ručak bez trunke masti i bez kapi ulja. :)

Нема коментара:

Постави коментар