*

*Svako kopiranje teksta, delova teksta ili fotografija sa ovog bloga bez prethodnog odobrenja autora je povreda autorskih prava i smatra se krivičnim delom. Pitanja možete slati na postavljen mail.Srdačan pozdrav svim čitaocima.
*U svakom postu kliknite na sliku da biste je uvećali.

Kontakt:

Kontakt:

среда, 21. јун 2017.

BANANA TORTA SA ROLATIMA

Ovu tortu nisam pravila minimum deset godina,ali juče je, posle toliko vremena došla na red.



Naši dragi prijatelji su nas posetili juče i pošto naša draga Tamara obožava ovu tortu, napravila sam joj malo iznenađenje.

Pravila sam manju tortu pa sam pekla dve kore

Za jednu koru: 3 jaja (posebno umutiti belanca, dodati šećer pa žumanca), 3 kašike šećera, 3 kašike brašna, malo praška za pecivo.

Još tople uviti u krpu u rolat i kada se prohlade premazati džemom od kajsija.  Kasnije iseći na krugove .Ja sam sekla na malo manje od 1 cm debljine.
Skuvati 4 pudinga od vanile u 1,2 l mleka koje smo zasladili po ukusu (ja sam stavila 8 kašika šećera). Prebaciti u posudu za mućenje i prekriti providnom folijom da se ne stvori "korica" na površini. U ohlađeno (ja ne čekam da se potpuno ohladi) dodati umućen margarin.


Ređati krugove rolata na tacnu za tortu, staviti fil pa banane. Oljuštiti ih i iseći na duž i svaku poprskati limunom. Ređati ih u krug. Preko njih staviti fil, ponovo rolate, malo fila i još jedan red banana. Završiti filom i dekorisati tortu šlagom.

Tortu možete složiti tako što u modlu složimo na dno rolate i okolo, stavimo pola količine fila, banane pa ponovo fil.Kada se ohladi ,serviramo na tacnu za torte i dekorišemo.

Za ovu tortu je bilo potrebno malo više od 1 kg banana. Vi  možete i manje staviti. 

Нема коментара:

Постави коментар