*

*Svako kopiranje teksta, delova teksta ili fotografija sa ovog bloga bez prethodnog odobrenja autora je povreda autorskih prava i smatra se krivičnim delom. Pitanja možete slati na postavljen mail.Srdačan pozdrav svim čitaocima.
*U svakom postu kliknite na sliku da biste je uvećali.

Kontakt:

Kontakt:

среда, 19. октобар 2011.

MOJA TORTA SA BRESKVAMA

Postala je vec navika da tetka, tj. ja za svaku osvojenu zlatnu medalju pravi tortu ali, pošto je i osvajanje medalja postala "navika" nisam znala koju tortu da izaberem pa sam kombinovala sama.

Kore:
Pekla sam 2 kore po :
6 belanaca, 6 kašika šećera, 100 gr pečenog i na duž sečenog badema, 1 kašika brašna, 50 gr suvog grožđa.

Belanca dobro umutiti , dodati šecer pa kada se umuti čvrst sneg dodati i ostale sastojke.Mutite mikserom ali kada dodate brasno i badem samo varjačom lagano da bi kora ostala vazdušasta. Peći da ne porumeni previše.

Fil:
12 žumanaca, 1 litar mleka, 3 pudinga od vanile, 3 kašike brašna, 2-3 kašike šećera, 250 gr putera, 200 gr bele mlečne čokolade.
Žumanca umutiti sa šećerom, brašnom, pudingom i malo mleka pa sipati u ostatak vrijućeg mleka. Skuvati fil pa u vruć dodati čokoladu, a u prohlađen umešati umućen puter.

Još potrebno: oko 100 gr bele mlečne čokolade, 1 tegla kompota od bresaka.

Kore poprskati malo sokom od kompota, a kada upiju tečnost tanko ih premazati otopljenom čokoladom i ostaviti da se stegne.
Redosled: kora, fil (breskve sam isekla i umešala u fil kada su se ocedile), kora, fil, šlag.
Ovo je torta po mom ukusu ,a što je najbitnije mom bratiću se sviđa.






Нема коментара:

Постави коментар