*

*Svako kopiranje teksta, delova teksta ili fotografija sa ovog bloga bez prethodnog odobrenja autora je povreda autorskih prava i smatra se krivičnim delom. Pitanja možete slati na postavljen mail.Srdačan pozdrav svim čitaocima.
*U svakom postu kliknite na sliku da biste je uvećali.

Kontakt:

Kontakt:

понедељак, 25. јануар 2016.

SOČNA ČOKOLADNA TORTA




Original: Dinastija torta
 Ipak, dosta se razlikuje od svih recepata koje imam pa sam izmenila naziv. recept sam dobila od majke jednog svog učenika (naravno da sam pre toga probala tortu :)) i oduševila se koliko je sočna,  a uopšte nije zahtevna za pravljenje.

Kora:  5 belanaca umutiti sa 5 kašika šećera. Dodati 5 žumanaca i kada umutimo dodavati 6 kašika mlevenih oraha, pola kaščice praška za pecivo, 3 kašike prezli i 1 kašiku kakao praha. Lagano sjediniti masu. Peći koru u kalupu obloženim pek papirom.

Na ovaj način ispeći još dve kore.

Fil: 3 pudinga od čokolade razmutiti u malo mleka koje smo odvojili od 1 litra. Ostatak staviti da provri i zasladiti po ukusu. Skuvati puding. Dodati 200 gr crne čokolade koju smo otopili na pari (može se i rendati u fil) i u ohlađen fil (mutimo ga mikserom tokom hlađenja da se ne stvori "korica" na površini) dodamo 250 gr umućenog margarina.

***U receptu se dodaje još 150 gr seckanih oraha u fil. Meni j eto bio višak pa sam izostavila.

Kore natapati sokom od narandže, filovati i dekorisati tortu.


Нема коментара:

Постави коментар