*

*Svako kopiranje teksta, delova teksta ili fotografija sa ovog bloga bez prethodnog odobrenja autora je povreda autorskih prava i smatra se krivičnim delom. Pitanja možete slati na postavljen mail.Srdačan pozdrav svim čitaocima.
*U svakom postu kliknite na sliku da biste je uvećali.

Kontakt:

Kontakt:

субота, 8. фебруар 2014.

PROKOLE



Mnogi ovo jelo zovu i "krupni kupus". Ne treba vam puno vremena oko pripreme.

Uzela sam jednu manju glavicu kiselog kupusa i isekla je na komade. Ne ostavljam deo oko korena , ali ako volite , možete. Potopila sam kupus u vodu da izvuče so i kiselinu.


Meni je na ovu malu količinu kupusa bila dovoljna manja suva kolenica, a vi možete izabrati i suva rebra ili nešto drugo po žeji.  Posebno zagrejati malo masti ili ulja i umešati jednu kaščicu aleve paprike. 
U posudu za kuvanje sam stavila kupus , malo prelila paprikom, stavila kolenicu  koju sam prethodno oprala u toploj vodi i završila sa još jednim slojem kupusa. Odozgo još malo preliti paprikom. Naliti vodom do trećine. 


Kuvati na blagoj temperaturi poklopljeno. 
Gotovo jelo servirati i jesti toplo. 
Prijatno. 


Нема коментара:

Постави коментар